CORONA EN VEILIGHEID

MAATREGELEN VOOR U ALS KLANT

We mogen weer aan de slag! We zijn ontzettend blij, maar het is natuurlijk ook een beetje spannend. 

We willen veilig en verantwoord werken voor de klant en voor onszelf. 

Binnen de salon wordt er strikt gehouden aan de regels van het RIVM en de ANBOS. 

Wat betekent dit voor u als klant? 

 

  1. Kom alleen

  2. Bij binnenkomst kunt u uw handen desinfecteren

  3. Er is weinig plaats in de wachtruimte en kom daarom niet te vroeg (ook niet te laat)

  4. Houdt 1.5 meter afstand van elkaar

  5. Maak geen gebruik van het toilet (bij hoge nood kan dit natuurlijk wel, geef dit aan ons door dan kunnen we daarna de toilet desinfecteren)

  6. Er wordt geen koffie, thee of water aangeboden

  7. We geven geen hand bij ontvangst

  8. U mag uw jas zelf ophangen aan de kapstok in de wachtkamer of over de barkruk in de salon

  9. Checklist: Voorafgaand de afspraak worden er een aantal screeningsvragen benoemd. Bij een goede uitkomst mogen wij u behandelen.

  10. In de salon wordt er nogmaals gevraagd uw handen te desinfecteren 

  11. Er zijn schermen aanwezig (zodra de schermen geleverd zijn) bij de balie van de salon (niet verplicht)

  12. Tijdens de behandeling wordt er gewerkt met handschoentjes en mondkapje

  13. Tijdens de behandeling wordt er geen gebruik gemaakt van een deken en stoelhoezen. De stoelverwarming kan aan voor comfort. U mag wel uw eigen gewassen dekentje meenemen.

  14. We praten zo min mogelijk 

  15. Betaal contactloos of via mobiel

  16. U reinigt uw handen nogmaals voor het verlaten van het pand

  17. Via de buitendeur kan u de salon verlaten 

  18. Wij zorgen voor de protocollen en hygiënemaatregelen voor de salon en onszelf (Contactoppervlakken zullen na elk bezoek worden gedesinfecteerd. ( Deurklinken, pinautomaat, behandelstoel, balie, enz..

  19. Door de schaarste van beschermingsmiddelen en desinfectieproducten zijn de prijzen met meer dan 300% gestegen. We hebben ervoor gekozen om de tarieven van de behandelingen niet te verhogen, maar hebben we een spaarvarkentje neergezet. Mocht u een kleine bijdrage kunnen keveren dan zullen we dat heel erg waarderen. Alle beetjes helpen. We waarderen het al enorm dat u langskomt en vertrouwen hebt in de salon.

 

Wanneer moet de afspraak geannuleerd worden? 

  • Heeft u één of meerdere klachten in de afgelopen 24 uur (hoesten, neusverkoudheid, koorts vanaf 38 graden, benauwdheidsklachten)?

  • Heeft u het nieuwe coronavirus gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld in het lab?

  • Heeft u een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus en heeft u in de afgelopen 14 dagen contact gehad met hem/haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had?

  • Bent u in thuisisolatie omdat u direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld? ​

Healthy Beauty Me

 

Stelmakerstraat 13b

9403 VB Assen

Maandag

Dinsdag

Woensdag 

Donderdag

Vrijdag

Zaterdag

Gesloten

18:00 - 21:00  alleen op afspraak

10:00 - 15:00

10:00 - 15:00

10:00 - 15:00

Gesloten / alleen op afspraak

Openingstijden (vanwege verlof aangepast t/m april 2020)

info@healthybeautyme.nl

06 - 128 166 65